بيا تو استخر بيا تو استخر .

بيا تو استخر

مدت زمان ماندن در وان جكوزي

اگر توي خونه يا ويلاتون وان جكوزي داريد اين مطلب خيلي به درد شما ميخوره cool 

وان ها يا جكوزي ها براي كساني كه به استراحت و آرامش در آب گرم يا سرد علاقه دارند، خيلي كاربردي هست. اما ممكنه ما فكر كنيم كه ميتونيم مدت زمان دلخواه و مد نظرمون رو بدون محدوديت توي وان جكوزي بمونيم. اما پيشنهاد من به شما خوندن ادامه اين مطلب براي مطلع شدن از مدت مانن در وان جكوزي هست:

 

تجربه هاي واقعي ماندن در وان يا جكوزي:

معمولا افراد 15 الي 30 دقيقه ماندن در وان جكوزي را ترجيح مي دهند كه اين بازه زماني مي تواند بسته به ميل و جنبه هاي شخصي، تا 45 دقيقه و حتي يك ساعت نيز افزايش يابد. شما مي توانيد اين زمان را تقسيم كرده و در دفعات مختلفي از وان جكوزي استفاده نماييد. همچنين لازم به ذكر است كه دماي بيروني هم مي تواند روي مدت زمان ماندن در وان جكوزي تاثير داشته باشد. اگر تفاوت دماي آب با هواي بيرون بسيار فاحش باشد، بدن شما با سرعتي متفاوت گرم خواهد شد.
حتما مي دانيد از اين نظر، سلامت بدن شما با مدت زمان ماندن در وان جكوزي، رابطه مستقيم دارد، البته براي بزرگسالان سالم، مدت زمان توصيه شده همان مقداري است كه آن ها در آب احساس راحتي كنند. اما اگر هرگونه مشكلي در سلامتي شما وجود دارد، مي توانيد پيش از ورود به وان جكوزي، با پزشك خود صحبت نماييد. همچنين لازم است تا به محض احساس سرگيجه و يا حالت تهوع، از وان جكوزي خارج شده و در فضاي آزاد قرار گيريد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۸:۴۷ توسط:تينا تهروني موضوع: نظرات (0)